M-furo ya da momecon losyon kullanan oldu mu ? Egzamayı vs bir günde geçiriyor bu kremler ama doktor 14. Haftadan sorna demişti. Hafif de kanıyor acaba sürülse kana karışsa sorun olur mu? Yarın doktora sorcam arayıp ama yine de merak ettim kullanan oldu mu diye