6.hafta bir başladı 10+2 olduk daha 3 gündür anca iyiyim. 5 kilo vermişim 🥲 şimdi iyiyim büyük oranda azaldı tiksintim iştahım da yerine geliyor eskisi gibi olmasa da. Yine de ağır kokan yağlı ve salçalı yemeklerden tiksiniyorum. Kişiden kişiye değişiyor canım umarım en Kısa sürede geçer 🙏 Açık havada yürüyüş dışarı çıkmak iyi gelmişti bana