karat benmde 46 kaldı inanılmaz heycanli ve stresliyim üçüncü doğumum olacak ikincisi çok zor olmuştu malesef buda korunurken kaldım zaten kaç ay korkudan ağlamaklı geçti tam kendime geldim dedim bu seferde doğum yaklaştıkça yine stres basmaya başladı hayırlısı artik