Yonca54 35+1 haftaliyiz gögüsten süt ve akjnti gelmesi sizce normal mi ? Gogusu tam skmaidm o yüzden bilmiyorum süt mü akıntısı diye korktum 😏😏😏
Svg02 Yonca54 35 haftalığız benden de haftalardır geliyor. Sarı bir sıvı. Hep kurumus halini görüyordum geçen gün sıvı bir şekilde gelirken de gördüm. Normal olduğunu söylüyorlar ama tabi herkesin dediği gibi sıkmamak dokunmamak lazım
Petek98 Bilgim yok ama sıkmaman gerektiğini biliyorum. Duyduğum kadarıyla doğumu getiiriyormuş doğruluk payı vaf mi bilmiyorum
NeseA Canım çok normal sıkma hem doğumu yakinlastiriyor hemde göğüs ucu açılıyor doğumdan sonra süt durmuyor sürekli akıyor