SssenemmM Kızlar 32. Haftadan itibaren her yemek sonrası mide yanması ve kusma başladı artık yemek yemek eziyet oldu sürekli tekrarlanıyor sizdede oldu mu deneyip çare olan birşey var mi
Eceguldemir55 SssenemmM tam 32 de benim de başladı mide yanması ve Reflü 🤦🏻♀️ uykumun içinde acı acı ağzıma kadar geliyordu artık.. aç oldugum halde yemek de yiyemiyorum sırf bu yüzden. soda ve sütle biraz dindiriyordum bir kaç defa da gaviscon kullandım. 36+5 im bu hafta biraz daha rahat geçti
Sevgisglm SssenemmM benımde ara ara bogazım oarcalanır gibi yanıyor tezene papatya cayı bol su birde gavıscon içiyorum böyle zamanlarda doktorum yazdı
Dark SssenemmM çok minik minik yiyin. Bir anda yemeyin. Ara verin. Öyle çare oluyor ancak. Doktorunuza danisip şurup kullanabilirsiniz
karat Benim de 32. Haftadan sonra mide yanmam başladı bulantı da oluyor arada ama çok değil en çok mide yanmasından çekiyorum 37+2 olduk hala var🤦🏻♀️
karat Ekmek yiyince geçiyor biraz bir de ılık süt içiyorum o da iyi geliyor meyve de iyi geliyormuş diye duydum ama bilmiyorum hiç denemedim