Hasretsimsek123 ateş bebek için iyi değil. Gidebiliyorsanız acile gidin, eğer şuan gidemeyecekseniz parol alabilirsiniz ateşinizi düşürmesi adına. Hamilelikte en güvenilir kullanılan ağrı kesici ateş düşürücü o. Covid olduğumda eğer ateşim çıkarsa hemen parol almam gerektiğini söylemişti. Çook geçmiş olsuunn