İyi akşamlar kızlar ben 9 gün önce sezeryan doğum yaptım perşembe günü dikiş yerimde kızarıklık ve şişlik oldu cuma kontrole gittiğimde doktor ultrasonda bakıp kanama olmuş dedi iğneyle 2 tüp kan çekti ordam enfeksiyon yok ama pazartesi günü tekrar gel kanama enfeksiyona sebep olabilir dedi 2 kutu antibiyotik yazdı. Şuan korkuyorm enfeksiyon olursa kesip enfeksiyonu alıyolarmış galiba başına gelen varmı böyle bişey yardım edermisiniz