KIzlar 1 aylık bebeğime hipp mama almıştım doğduğunda kutu üzerinde açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketim yazıyor daha yeni farkettim paketin yarısından çoğu duruyor. Böyle olup kullanmaya devam eden varmı mama bozuluyormu? BEn 4 hafta oldu kullanıyorum bebeğime bişey olmadı ama korktum