milauzulmez2021 Kızlar iyi geceler 😴 33 ncü haftamdayım ev işi yapmaya kolum kalkmıyor çok enerjisiz halsizim elimden gelse hep yatmak istiyorum yemeği zor yapıyorum temizlik imkansız ağrı başlıyor hemen sizde durumlar nasıl
kahvesever__ milauzulmez2021 ben yapıyorum valla hiç sorun olmuyor evleri temizliyorum yemek yapıyorum her işi yapıyorum yavaş yavaş kendimi Yormadan
Eda_Esen milauzulmez2021 aynı durum bende de var ama mecbur yapıyorum 32. Haftam da Allahtan evi mi temizleyip büyük işleri mi bitirdim 🙈
La_le milauzulmez2021 ben 26 dayım aynı senin gibiyim kimse dokunmasın yatıp uyuyayım ev işlerine zor yetisiyorum su bı kaç gündür göbeğinin biraz aşağısında ağrı hissediyorum haraket edemiyorum yerimde donup kalıyorum
Reyhan35 milauzulmez2021 valla yemek dışında bi makina çekebilirsem öpüp başıma koyuyorum 32. Haftadayım bende makina tek çekince bile inanılmaz belim ağrıyor sanırım çok kilo almaktan erken ağırlaştm 🤦🏻♀️
Wonderful_mom milauzulmez2021 bemde ayni senin gibiyim cati kemigim cok agriyor bugun buyuk balkonu yikadim sbaahtan beri yerddeyim😔belim sirtim kopmak uzere
Edadrmz milauzulmez2021 33.haftamdayım büyük temizliğim bitti . Günlük temizliğide kendim yavas yavas yapıyorm hiç biyer kirlenmesin diye😂
poyrazinannesi1 Ben de 37+5’im. Ev dağınık olunca veya temizlenmemiş olunca şimdi doğum yapsam doğum sonrası eve birileri gelse ne derler deyip gayrete gelip hallediyorum işlerimi. Oysa başkasının düşüncesinden ziyade bizim rahatımız önemli ama işte..
Sibel_l3 milauzulmez2021 bende 33. Haftamdayim bazen çok enerjik bazen çok halsiz oluyorum temizlik ev işi yapmıyorum, sadece yemek ve bulaşık malesef 😑
heleninannesi06 milauzulmez2021 34+3 olduk bizde de durum aynı is yapamıyorum eşim yardım ediyor genelde o yapıyor zaten gece zor uyuyorum sabah zor kalkıyorum halim olmuyor ellerim bacaklarım uyuşuyor bir de bu ara
Busraa28 haftadayım büyük temizliğimi kendim gün gün yaptım, günlük rutin sil süpür bulaşık işlerinide hala yapıyorum, gurbette olmak çok zormuş ama olsun birazda psikolojik olarak kendimi ikna edip işe koyuluyorum ,tabi iş yaptıktan sonra 2,3 gün halsiz kalıp yatıyorum 🥺
Mavistez milauzulmez2021 bende aynıyım 33+dayım ben iş yaomaya çalıştıkça karnım Kasılıyor halsizim eşimle beraber yapmaya çalışıyoruz yavaş yavaş doğuma hazırlık diye derin ev kapı baca boyamalı ise kalkistik malesef hızlı ilerlemiyor işlerim dinlene dinlene mecbur artık 😂
Sm1347 Ek vitamin ( magnezyum kalsiyum vs ) alıyor musunuz? D vitamini demir değeriniz… bunlara baktırın isterseniz. 2 hamileliğimde de ne zaman yorgun hissetsem bu değerlerde sıkıntı vardı. Ve değerler düzelince gayet enerjik oluyordum
Zynp44 milauzulmez2021 34+6 dayım bugün eşimle beraber temizlik yaptık doğuma 3 haftam falan var. İnanılmaz yoruldum valla eşim benden daha kötü yorulmuştur ağır ve yorucu bütün işleri o yaptı. Şuan kıpırdayamıyorum bile o derece yorulmuşum. Yarın devam edecez bide 🥲😂