Sezeryan ile doğumda komple mi bayıltılacaksınız yoksa belden aşağısını mı uyuşturacaksınız
Hangisini yaptırmak daha iyi
Bazı kişilerden duyduğum belden aşağı uyuşturmak çok kötüymüş ayağa kalkamıyormuş insan 6-7 saat baş ağrısı yapıyormuş
Ama komple bayıltılınca daha dinç ağrısız oluyormuş bu doğrumu
Birde ten teması çok önemli o anı da görmek istiyor insan siz hangisini öneriyorsunuz deneyimleriniz neler