Hzlchn Sezeryan ikiye ayrılıyor birincisi spinal sezeryan, belden aşağısı uyuşuk olan, ikincisi genel anestezi tamamen uyutulan doğum şekli. Ben spinal oldum iyi ki de spinal olmuşum, uyuşturma yapılırken belden vurulan iğne kıl kadar hissedilmiyor bile lâkin kendinizi kasmanız veya hareket etmeniz durumunda canınız cidden acır, anestezi ekibinine güvenmenizi öneririm :) bol kahve çıkolata alın çantanıza doğumdan sonraki narkozun verdiği baş ağrısını sadece ilaç yetmiyor dindirmeye. Doktorlar da zaten doğumdan sonra kahve için sık sık diyor