Sadyamervedemir ilk dönemler benimde çok ağrıyordu,hatta birinde saatlerce geçmedi beynim zonkluyordu acile gittim ilk 3 ay içinde yapılabilecek bir ağrı kesici var dedi doktor sağolsun güzel ilgilendi, orada bir iğne yaptılar sakinlestim,daha sonra kendi doktorum bu tarz durumların ciddi olabileceğini iğne olmadan ismini öğrenip onu aramam gerektiğini ve atak yaşadığımda belli aralıklarla sadece parol almam gerektiğini sogledi