Sm1347 benim erken doğum riskim vardı ilk gebelikte 37+4 haftamda muayneye gittipimde 38 için sezeryan günü artık yormayalım seni demişti doktorum ordan biliyorum en erken 38 de alabildiklerini 2.doğumumda 39+3 te oldu önemli bişey yoksa 38 den önce almazlar diye tahmin ediyorum