Srsdrs ilk gebeliğimde gecelik giydirdiler ben bi gecelik bi pijama götürmüştüm. kanama olduğu için gecelik rahat oluyor dikişe değen bişey olmuyor. ve ben pijamamı hiç giyememiştim gecelik giydim iki gecede. şimdiki gebeliğimde de bir pijama takımı ve bir gecelik götürücem yeterli diye düşünüyorum