Kızlar saçma gelebilir ama ikinci gebeliğim şu sıralar sanki böyle kasık bölgemde bişey dokunup kaçıyor bir kaç kez hisseditorum bunu ve bana ilk hamileliğimi anımsatıyor direk bağırsaklarda kasıkta olmadığına göre acaba bebek mi gerçekten 🤔😬 Benim gibi olan arkadaşlar var mı çok merak ediyorum diğer yandan ihtimal vermiyorum 😵💫😂