Ozlem1307 canım düşüğe neden olduğunu sanmıyorum,sadece bünyen zayıfsa seni sarsabilir iki gebeligimde de ailemde şeker hastalığı çok olan kişi olduğu için,kilolu olduğum için riskli göründüm ve yapildi evet risk yoksa onermiyorlar ekstra enerji şeker olduğu için,ama en ufak şüphe varsa yaptirtmalisin gebelik şekerin varsa risklisin demektir.Giderken yanında birini götür bence beni çok etkiliyor bayılma durumuna geliyorum ve sakın kusma test tekrar ediliyor