Yazelim aynısını yaşayıp acile gitmiştim akşam doktor nst ye falan soktu sonra döndü Bana dedi ki sen bugün yorulmuşsun evet yoruldum dedim e sen yorulduysan o da yorulmuştur birkaç saat hareket etmemesi çok normal demişti ondan sonra telaş yapmamaya başladım 25. Hafta da erken canım çok fazla hareketleri duyulmayabilir daha yeni duymaya başlamışsın korkma endişelenme sırt üstü yere yat göbeğini sev biraz yat dinlen kıpırdar hayırlısıyla 🙏❤️