momz İlk nst 32.haftada girdim ama ağrım vardı sancı mı değil mi bakmak için girdik acilden. Rutin kontrollerde 34ten sonra alıyor benim hastahanede. Değişir mi bilmiyorum.
HavvaZ Glsmakrrr şuan 31+6 yim 1 hafta sonra kontrolüm var ama 36. Haftada Nst ye girecegimi söyledi doktor