39 haftalık hamileyim fakat doktorun değimine göre 2 hafta önde oluyor yani 41 hafta olmuş oluyor. Regl olucakmış gibi ağrım var ve sırtımda ağrıyor oturunca dahada artıyor ağrım. Yalancı sancı olabilir mi yoksa doktora gitmelimiyim. Su vs hiç bişey yok sadece regl olucakmış gibiyim ve sırtım ağrıyor ?