minikkusummm Kizlar oglum 3 bucuk aylik bu aralar geceleri uyurken terliyor bazen. Yazma gibi mendil koyuyorum sirtina öyle olunca ama güzelce koyamiyorum tulumundan, uyanmasin diyede cok zorlamiyorum ama bir yandan da korkuyorum bronsit vs olursa diye. Mecbur zibinini degistirmem mi gerekiyor terledigi zaman hasta mi olur? Yoksa terleyip soguga cikinca mi hasta olur? 😬 yattigi yer sicak yani birsey olurmu terli sekilde kalsa
Melike minikkusummm Çok ıslanıyorsa zıbını değiştirmek gerek. Hafif terliyorsa bir bez yeterki olacaktır bence. Çok fazla kalın giydirmeyin ev sıcaksa çok fazla terlemez o zaman
Dark minikkusummm hangi ildesiniz bilmiyorum ama havalar ısınmaya başladı. Uyku tulumu kalın geliyor olabilir artık. Pijama takımına geçiş yapıp deneyin bence. Üstüne bir örtü ile. Ben terleyince ter bezi koyuyorum LCW dan almıştım. Baya çekiyor bu zamana kadar öyle yaptım bir sorun olmadı. Bebekleri üşümek değil terlemek hasta ediyor o yüzden pek kalın giydirip terlemesine müsade etmiyorum
Eda_Esen minikkusummm bunun içim ağız mendili gibi mendiller satılıyor sürskli sırtın da mendil bulundurabilirsiniz yatarken mendil zaten zıbına geçmesini önler kalkıncada üstünü komple değiştirebilirsiniz
FeriDee minikkusummm erkek çocukları sıcağı sevmez canm. Uyku tulumu varsa ince bi badi giydir yeter zıbıni kısa kollu olsun. Benimki 3. ,5 yasında ben öyle yapıyorum şuan hâlâ da terliyo ama napiyim bide beşik olduğu için dar alan sıcak olur
minikkusummm Melike aslinda suanda kalin oldugunu düsünmüyorum yatak odasini fazla isitmiyorumda, uzun kollu zibin, kazak, ince tayt ve uyku tulumu var üzerinde. Uyumadan önce cok ugrasti, tepindi durdu tulumun icinde sanirim bugün oyüzden terledi 🤷🏻♀️
EsengulC minikkusummm uyku tulumu varsa b zıvın yeterli olmuyor mu yani buralar sıcak siz nerde oturuyosunjz bilmiyorum ama
begonvilko minikkusummm odanın ısısını bilemem ama bana biraz kalın gibi geldi canım. Uyku tulumunu çıkarıp yatırmayı dene bir gece bakalım terleyecek mi mesela. Ya da içindekileri çıkarıp zıbın ve tulumla.
minikkusummm EsengulC canim biz almanyadayiz disarisi suan 3 dereceymis, yatak odasi 16-18 derece uyku tulumuda kolsuz olanlardan
minikkusummm begonvilko oda 16-18 derece, disarisi suanda 3 dereceymis, uyku tulumu kolsuz oldugu icin böyle giydiriyorum. Bi ara 10 derece falandi dsarisi geceleri ince pijama giydiriyordum. Suanda sanki biraz ince kalir gibime geldi..
minikkusummm Dark almanyadayim suanda disarisi 3 derece, odanin ici 16-18. pijamaya gecmistik ama havalar biraz soguyunca biraktim tekrar. Ter bezi degil sanirim kayinvalidem vermisti ince yazma gibi bir mendil onu koyuyorum direk terli zibina temas etmesin diye. Faydasi oluyormu öyle bilmiyorum ama
Dark minikkusummm hmm anladım. Odayı biraz daha ısıtıp pijama deneyin bence. İnce yazma gibi ise yeri çekmez o. Daha tok bir kumaşı olması lazım. Böyle atlet kumaşı tarzında
Aylin_16 Terlemeyeceği şekilde giydirin kazak fazla mesela pijama üzerine uyku tulumu yeterli erkek bebekler sıcağı sevmez benim oğlum da çok terlerdi gün içinde de şuan 4,5 yaşında halen terler terli kıyafetle bırakmamak lazım hemen değiştirmek gerek teri üzerinde kurumasın canım ve sana üşür gibi gelse de çok giydirme sıcağı sevmiyorlar terlemeleri iyi bişey değil
minikkusummm Aylin_16 ayy bu gecede böyle gecsinde yarindan itibaren yine ince pijamalarini giydireyim bari ya 😞 hasta olmaz insallah
Aylin_16 minikkusummm aynen canım kademeli azaltırsan üstünü bişey olmaz Allah’ın izniyle kısa kollu da yatırma pijama olsun yeter çok kalın olmasın bakarsın işte tenine soğuksa örtersin terlemesinin önüne geç yeter