Deletedmom547899 16+3 haftaya girdim.Gelisim olarak 5-6 gün büyük çıktı bebek.Arasira özellikle bugün kıpır kıpır saniyelik birşey hissediyorum elimi karnıma koyuncaya denk geçiyor.Acaba bebek olabilir mi yoksa bağırsak hareketleri mıdır?
Deletedmom4565 Deletedmom547899 ben de 17. Haftamda hissetmeye başladım oncesinde vardı da ben mi anlamiyordum bilmiyorum ama bir hissettim hep hissettim o gün bu gündür de hep hissediyorum şuan 22 olduk bir haftadır karnimda vurup çektiğini görebiliyorum. Orası kabarıp iniyor önceden babamız hissetmiyordu artiko da elini koyunca hissediyor
Nermin_nur1 Deletedmom547899 ilk gebeliğim canım 17 hissettim bence senin hissettiğinde bebek hareketidir
Deletedmom547899 Yesim96 aa demek hissedebilirim.Ben hep ilk gebelikte 20den sonra hissedilir diye şartlamisim kendimi 😂
aysenur_23 21+6 da hissettim ilk kızımın hareketlerini ilk gebelik.. o gün bugündür kıpır kıpır birşeyler yerken ve yattığımda daha çok hissediyorum ❤️ @Deletedmom547899
happycat 20 den önce hissedenler zayıf mısınız? Ben biraz kilolu hamile kaldım da şuan 17.haftadayım hala hissetmiyorum. İlk gebelik için normal olduğunu biliyorum ancak işte biraz sabırsız oluyoruz sanırım bu dönem :)