2 gün gecikmeyle adet oldum ne yazık ki 😔 Kafaya takmıyor gibi gözüksem de her adet oluşumda çok üzülüyorum. Geçen sene haziran ayında 11+5 haftalık bebeğim kalbinin durması sebebiyle kürtajla alındı. Ağustos ayından beri deniyoruz ama nasip olmuyor. Çokça dua ediyorum kendime ve benim gibi olan kadınlara , Rabbim vermiyorsa bir hayır vardır diyorum ama yine de çok üzülüyorum. Dualarımızı eksik etmeyelim nolur mübarek Ramazan ayında 🤲