Biliyorsunuz geçen sene kızımı kaybettim bu geçtiğimiz ekim ayında ve yazın devamlı hastanelerde onun yanında koşturuyor ona doymaya daha çok vakit geçirmeye hastane işlerine koşturuyordum rabbim saolsun ona sonsuz şükürler olsun bize bir daha evlat bahşetti şuan hamileyim 4,5 aylık ama gelin görün ki
Kayınvalidem devamlı torun torun der kızım doğduğunda kızıma yarı anne olmuştu ve evde iş yapmıyordu o var diye kızım vefat edince yıkıldı çünkü oda kızını 8 gğnlükken kalpten kaybetmişti kendi kızı yerine koymuştu bebeğimi şimdi yine hamileyim ve kayınvalidem kızımın acısıyla adeta 3-4 aydır çöktü çok hastalandı ve kanser teşhisi konuldu 3. Evre bit ek üzere eşim İzmit’te uğraşıyorlar ben çok üzülüyorum sonunda bir torunu olacak onu sevinçle diye sevinirken yine bir çıkmazdayız bana anne olmuştu anne yarımdı o olmasa ben ne yaparım dua ediyorum devamlı iyileşsin gene stresteyim ve belkide gene elimizden hiçbirşey gelmeyecek 😔
İkili taramamda bir değerim yüksek çıkmış salı ona gidicem ben bu taraftan bebeğe koşturuyorum kayın validemin sonuçları pazatirtesi çıkıcak tümörden örnek alındı cinsi çeşidi için salı da oda ped e girecek rabbim bizi hep sağlık yönünden sınıyor daha başka acı göstermesin bize kayınvalidem iyleşssin çok istiyorum