Buketsnl Merhaba kızlar benim veya eşimin tarafında ikiz durumu yok 6 haftalık hamileyken gittim ben tam göremedim yada kalp atışını duyamadan ama doktor ikiz olduğunu söyledi sizce bunun yanılma payı olabilir mi