blgny Kızlar 16+2deyim. Dişetlerim genellikle şiş ve kanıyor. Fırçalıyorum gargara kullanıyorum ama pek faydasını görmüyorum. Benle aynı sorunu yaşayan var mı ? Ne önerebilirsiniz ?
Betusgani blgny şuan 18. Haftam bitiyor ve durumlar aynı, gebeliğim ilk zamanlarından beri devam ediyor. Birde bende diş eti gerilemesi var oda ilerledi. Gece uykumda dişim kanıyor yastığa bi bakıyorum kan olmuş 🤦🏻♀️ Akacak kan damarda durmuyor 😂
Ezelunal1818 blgny benimde aynı şekilde oluyor.çözüm olarakta kekik suyu ile gargara kesinlikle tavsiye ederim hemen geçiriyor. 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı kadar kekik koyup kaynatın.sonra suyu ılık olunca gargara yapın çok faydasını görürsünüz
BMelek blgny dis eti sismesi dis taslarindan dolayi oluyor genellikle hamilelikte te temizleniyor. Benimde cok oluyor kaniyor her yil temizletmeye basladigimdan beri hamilelikte sorun yasamadim