Betbetbet 11 gün iyi bi süre. Toparlarsın. Üstesinden gelirsin.
Benim 40 gün annem yanımdaydı. Sorsan bi 40 gün daha kalsn isterdim. O ill gittiği günü hatırlıormda. Öyle koymuştuki. Ben bu bebekle napcam diordm. Nası korku heycan ama anneme çaktırmıorm ve hallederim ayağı yapıorm.. sana bişe deyimmi sadece bikaç gün bocaladım. Sonra öyle bi alıştım öyle bi güçlendim kiii.. işte yalnz kaldgmda anne oldgmu anladm
Demem o ki.. ha 40 gün ha 11 gün.. hiçbi gün sayısı annenin gitmeai için sana yetmicek..ha erken ha geç.. nasısa gidicek. Bi kaç gün zor olcak çünkü bebeğinle ozaman tanışıo olcan..ama üstesinden gelicene eminim. Sakin kalmaya çalış ve kendin2 iyi bakki çocuğa bakabilesin.. ağlamaktan fazla bayılıolar 😀 ağladı die panik yapma