Denz_ @Ebru_Bahar_27 normal doğum düşünülüyorsa 37 de falan alınıyor bildiğim . Ama sezeryan sa ameliyat da alıyorlar
Dyquu Aynen ben 35+3 üm 37 de dikişlerini alıp çatı muanesi yapıcaz dedi doktorum. İnsanlar da dikişlerin alınıp çatıya bakarsa doğurursun çok beklemez dedi bakalım beklicek mi yoksa hemen gelicek mi