Zeyson Benim de artık 38+2 ve uzunca bir süredir vardı ödem. Eller, ayaklar, yüz, kısaca tüm vücut şiştiğimi hissediyorum. Ama şu son 4-5 gündür hiç olmadığı kadar şişiyor ayaklarım. Özellikle sağ ayak bileğim sola göre çok daha fazla şişiyor. Suda yürüyor gibi hissediyorum kendimi. Fil ayağına döndü artık. Sanırım varis kaynaklı dolaşım probleminden oluyor bendeki. Akşamları tuzlu soğuk su yapıyorum leğende, içine de birkaç damla esansiyel yağ koyup bekletiyorum ayaklarımı. Gece de uyurken ayağımın altına yastık koyuyorum sabaha biraz inmiş oluyor. Gün içinde de yürüyorum, 7000 küsür adım oluyor. Hareketsiz kalıp ayaklar asılı kaldıkça daha fazla şişiyor bende.