Arkadaşlar ben bir yıl sekiz aydır evliyim bu sekiz ay içerisinde çocuk düşünüyoruz çok kez denedik olmadı ve şu an kadın doğuma gidiyorum tedavi görüyorum bana şu an ilaç tedavisi uygula dı bir haftalık daha sonra ilişki çizelgesi verdi ilişki çizelgesine uyarak ilişkiye girmemizi söyledi sizde benim gibi ilaç kullanıp bu durumu yaşadınız mı yaşadıysanız sonrası ne oldu bilgilendirir misiniz olumlu oluyor mu doktor bana bu süre zarfında stres yapmamam gerektiğini ve gayet rahat olmam mı söyledi.