Aylin52 ablam doğum yaptıktan sonra hemşireler yanına gelip 6 saat çok fazla hareket etmemesini eğilip bükülmemesini dönmemesini söylemişlerdi. Emzirirken bile çok dikkatli emzirdi. Çünkü verdikleri ilacın kalıcı bi baş ağrısı yapabileceğini bu yüzden tepişmemesi gerektiğini söylediler. Yani spinal böyle bi baş ağrısı bırakabiliyormuş 😔