Ozgamzeoz Kürtaj olalı 8 ay oldu boş gebelikten dolayı olmuştum . Eylülden beri deniyoruz bende bir sıkıntı yok doktorlara gittim ama yinede olmuyor bu ayda rşim baktıracak kendisine siz kürtajdan be ne kadar süre sonra gebe kaldınız
Nehir-Poyraz Ozgamzeoz canım hayıt macunu kullanmanı öneririm. Ben kürtaj olduktan sonra iki kere adet gördüm. Rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻
Aysem- Ozgamzeoz Bende 2.sene dolmasına yakın hamile kaldım. O ay bana süt maydanoz buharı yap demişlerdi onun etkisi var mı bilmiyorum ama onu yaptığım ay hamile olduğumu öğrendim.
Melekk8 Ozgamzeoz bende üç ay önce boş gebelikten oldum bu ay korunmayı bıraktım ama olmadı nasip düzensizliğim için doktora gittim hormon testi yaptırıcam🙂
Gorkim Ozgamzeoz bende aynı senin gibiyim eşimde testlerinş yaptırdı ben bu ay ovülasyon testi yapayım dedim bakalım inş olur 8 nisana doktor randevusu aldım ona gidicem artık bende pcos var