Melisaa5 Kızlar beni iyi dinlermisiniz lütfen ayın 21 inde ilişki yaşadık doğurgan dönem günü,3 gün önce erken gebelik testi yaptım neğatifti,adetime 4 gün var test yapsam çıkarmı,teşekkür ederim yorumllarınız için şimdiden
Neclaaaaa Melisaa5 canm gecikmeyi bekle bence çünkü kimyasal gebelik olabilir ben önceki ay yaşadım kanda vs herşey de çıktı adet le gitti
Ronyanin_annesi Melisaa5 canım oncelikle psikolojik olarak sağlam durmalisin çok takma zamanın akışına bırak gecikmen olunca testi yaparsın şimdiden yaparsan negatif çıkarsa üzülürsün bak ben adetime 5 gün kala hastanede kan verdun doktor negatif dedi kesinlikle hamile değilsin dedi adetim 4 gecikti bak arada sadece 9 gün geçti test yaptım pozitif çıktı kan testindebeta HCG yaklaşık 1000 civariydu
Melisaa5 yigitinannesiiiii aslında adetime 2 gün kalla yapmak istiyodum ama insanın içi içini yiyor bide önceden yaptığım test 3 gün sonra çift çizgi oldu biliyorum yarım saat sonra ollana bakmamak lazım ama aklım hep orda