Doktor biliyor zaten ne yazacağını siz idari izin için 24 hafta raporu derseniz verir. Ben aldım okula götürdüm orda da hangi genelge kapsamında izin istediğime dair dilekçe yazdım ve izne ayrıldım. Bu çarşamba da tam 32 oluyorum doktorumdan çalışamaz raporu alıp yine dilekçe ile beraber doğum öncesi iznime çıkacağım Allah nasip ederse. İdari izin sisteme girilmiyor kurum yönetimi idare ediyor. Bu yüzden bazı yöneticiler izin vermeyebiliyor. 32 haftadan sonraki izin sistemde işleniyor.