Afraninanasi59 Meryy123 bu hafta gelmezse 42 yi bekleme kakasını yapıyor Muş çok bekleyince Allah korusun riskli olur bende 41 de suyum gelmişti
Bgmk Meryy123 yani pek bi belirti yok açıkçası. Bugün yürüyüş yapmıştım ondan heralde hafif bi ağrım var ama kayda değer birşey değil. Sizin nasıl ?