27 haftalığım benimde gebelik şekerim çıktı doktor şeker hapı verdi günde 1 defa kullanıyorum anında düşürüyor şekerimi benim açlık 102 tokluk 176 çıkmıştı kan şekeri aletini aldım aç tok sürekli ölçüyorum birde diyet yapıyorum artık ayrıca ths değerimde 4.74 çıktı gebelikte yüksekmiş ,bence değerlerin çok yüksek değil. Streste en büyük etkenmiş doktor öyle söyledi canını sıkma hiç artık her hastalığın tedavisi var çok şükür ☺️