Karabiber Benim tam anlattığın gibi oldu ilk oğlumda, gece uyurken birden hooop suyum geldi. 😁 Sonra hazırlandık doğum yapacağım hastaneye gittik orda ebe kontrolleri yaptı, nst falan. Planlı sezaryendi ondan doktoruma haber verildi , beni hazırladılar gece 3.20 geçe doğdu oğluşum. Şuan ikinci oğluma hamileyim bu nasıl olacak bakalım.😊❤