Esrayy Kızlar merhaba 2.bebeğime gebeyim yeni 5.hafta sadece sağlıkocagında tahlil yaptım henüz doktora gitmedim ıkı gündür acayip el ayak uyusması yasıyorum normal mi ilkinde ödemle cok sonradan olmuştu böylr olan var mi merak ettim
kahvesever__ Esrayy bende yaşıyorum maalesef ellerim uyuşuyor sürekli şişti ayaklarım şişti ödem toplamış demişti doktor
papatya981 Esrayy normal bende de olmuştu ben 39+4 oldum bugün yeni yeni sisti elim ayağım 4.ayda bende uyuşma oldu ellerimde
Esrayy kahvesever__ o kadar güçsüzüm ki kaşığı bile tutamıyorum elimsen kayıyor unutmuştum hamileliği cok zormuş 😂
Esrayy papatya981 ayy daha yolun başındayım bu sekılde devam etmez umarım magnezyum kullandınız mı bi farkı oldu mu acaba kullandıysanız