Semmra Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var doktor bana piyeloseptyl diye bir antibiyotik verdi ama ilaç bende bulantı kusma baş agrisi uyku hali falan yaptı bu ilacı kullanıp böyle olan var mi yada doktorunuz size enfeksiyona karşı ne ilacı verdi yardımcı olursanız sevinirim 🙂
Polenpolen52 Semmra canım o ılaç en etkılı ve cok ıyı bir ılaç, vıtamın kullan yanında cunku enfeksıyonu cok guzel gecırır
kubumom Gece gittim acile mide bulantısı şikayetiyle 28 haftalık hamileyim, idrar yolu enfeksiyonum var oranı az ama geçmiyor bir türlü monurol saşe verdi .. pek etki etmiyor saşeler ama nasıl geçireceğim bilmiyorum
Nrgz2011 Bende gebeliğimin 12. Haftasındayım ve bende de aşırı kanama geldi bebekle alakalı bir sıkıntı yok ama kan beni çok korkutmuştum. Doktor progestan verdi onu kullanıyorum nasıl geçicek bi fikrim yok