mucizegebelik6 Kızlar iyi geceler 🌙 2 bucuk ay önce covid oldum tek dozluydum. Doktorum şimdi 37. Hafta yani haftaya ikinci dozunu vurul diyor. Covid geçirdi 2 bucuk ay oldu sizce süresi kısa mi napsam bilemedim cok kararsız kaldım lütfen yardım
dnz_dnz mucizegebelik6 doktorunuz dediyse bir bildiği vardır. Benim takip ettiğim bilim insanları 3 ay sonra olunabilir diyor siz bir de hamilesiniz 2 buçuk ay gayet uygun. Ben 3 tane biontech aşım sayesinde geçen hafta covidi çok hafif atlattım çok şükür. Aşının bir zararı olduğunu hiç düşünmüyorum
drytcvkarsln mucizegebelik6 bende şubat basında gecırmıstım.. suan 35 hafta içindyım dogum sonrası düşünüyorum 3. Dozumu
drytcvkarsln mucizegebelik6 dogumunuza az kalmıs aslında sızde dogum sonrası olabılrsınız.. aşı sonrası covid belirtiside gosterebılıyor vücut cunku