babygst Hayırlı ramazanlar kızlar 8. Denememiz, bu ilaç iğne tedavisi ile 2. Ay Klomen ovitrelle sonrası negatif yine nolur umut verici hikayesi olanlar varsa biraz umut olabilir mi Bu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine dualarınıza talibim 😭
papatya981 babygst rabbim senle beraber isteyen herkese nasip etsin inşallah Allah kimseyi mahrum etmesin
Aysem- babygst Rabbim bu mübarek ayda sana ve isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin inş. Kendini strese sokma o geleceği zamanı biliyor emin olabilirsin. Benim ilk gebeliğim kürtajla sonlandı 5 haftalıktı gelişememişti yaklaşık 2 sene bekledim çok şükür ne bende ne de eşimde bir rahatsızlık vs. Yoktu her şey normaldi ama olmayınca olmuyordu tam umudumu kesmişken hiç beklemediğim biranda aldım haberi şuan 35.haftalığız çok şükür🌸🌸
zamloss123 babygst benim hikayem değil ama yengemin kardeşi 5 yıllık evli çocuğu olmuyordu maddi imkanı da yoktu tedavi olamıyordu şimdi 4 aylık hamile Allah ol der olur dua et inşallah hayırlı sağlıklı evlat nasip eder sizede 🥰
Gulguzelim babygst 1.5 senedir deniyoruz 🙂 heray umudum var motivasyonunu bozma herseyde bir hayır vardir
Deletedmom_110 Allah en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah canım asla pes etme benim arkadaşım 2 senenin sonunda hamile kaldı bir de çok kafana takip stres yapma Allah tan iste yeter ki o vereceği zamanı biliyo 😇❤️
Sevdanindogasi Aysem- merhaba ilk gebeliğinizi 5 hastalıkken sonlandırılmış gelişmediği için benim de kesem yeteri kadar büyümemiş kesenin şeklinde de sorun var dedi doktor pazartesi tekrar çağırdı 6 haftalık. İlaçla düşürmüyorlar mı kürtaj demişsiniz. Doktorum sağlıklı bir gebelik olduğunu düşünmüyor bından sonraki süreç nasıl olur bilmiyorum hiç. Deneyimlerini paylaşırsan sevinirim
babygst Aysem- Canım üzüldüm adına, öyle birşey olmasındansa zamanını beklemek sağlıkla ilerlemek daha iyi beterin beteri var yani kendime ders çıkardım bebek bebek diyipte Allah korusun düşük o daha zordur Allah razı olsun canım
moom222 babygst 12 ke ovitrelle klomen femra gonalf hepsiyle denedim tamlam 12 kez iki aşılama 2 tüp bebek hepsi olumsuz 7 sene hemde denedim şimdi üçüncü tüp bebek denememle 21 haftalık hamileyim cnm umudunu kaybetme yoruluyor insan ama değiyor sakin ol stres yapma
babygst moom222 sonu güzel olmuş canım darısı başıma tedaviye devam edicem inşallah bu kez hsg çekilecek sonrasına femara ovitrelle ile devam edicem inşallah
Bfduam moom222 sende sıkıntı neydi bu kadar zor süreçler atlaymışsın? Hayırlı olsun bebeğiniz şimdiden inş 🤲
vesilece Canım olacak ben 37 yaşındayım ne isyanlar ne sabırsızlıklar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Şükür oldu ve seninde olacak 🤲🏻
Bfduam vesilece @miraninannesii Sevensevilen sizde sıkıntı neydi zor süreçler geçirmişsiniz? Hem geçmiş hem hayırlı olsun yavrularınız şimdiden🤲
Baharrr10 Umudunu kaybetme, Allah hep daha iyisi için geciktirir. Şu mübarek günlerde Allahım bebek isteyen hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲
Hillss Hayırlı ramazanlar. Çatlatma iğnesini çikolata kisti ameliyatımdan sonra 4 ay kullandım. Tabikii hamile kalamadım. Sonra doktorumu değiştirdim. Tüp Bebek yaptırmak lazımmış kendiliğinden hamile kalman mucize dediler. Bu arada ilk tüp bebeğimi 2018 de yaptırdım tuttu ama 9 haftalık kaybettim. Sonra 4 kez daha tüp Bebek yaptırdım. Sonuç negatif. Hala çocuğum yok. Ama umudumu kaybetmedim. Ve sende kaybetme şunu söyle kendine hep bu bizim imtihanımız biz inşallah bunu kazanıcaz ve mükafatimiz da inşallah çok güzel olacak…
babygst Hillss ilk bebeğine üzüldüm canım Rabbim o psikolojiyi bir daha yaşatmasın sağlıkla hamile kal ve doğumunu yap inşallah bir dahakine 🤲🏻 Teselli için ne güzel yazmışsın canım içim açıldı İnan Rabbim imtihanımızı kolay eğlesin 🌷
Aysem- Sevdanindogasi Benim ilaçla düşürmek için baya geçmişti normalde 7 haftalık olmam gerekirdi fakat bebek 5.haftada gelişirken ölmüş ve ben bunun farkına varmadım hiç bir belirti olmadı tâki zehirlemeye başlayana kadar baya kötü olmuştum vücut atamamıştı.
Gulcingezer Sevdanindogasi cok uzuldm canim bende aynilarini ayni haftalarda yasadm kurtaj oldm yeni denemeye basliyorz 2 aydir hayirlisi boyleymis vucut sagliksz oldugu icin atmak istiyor 8 ay oldu bende bunlari yasayali tekrar kalirsin ins 🙏🏻
Mavilibebek Sevdanindogasi bende aynı şeyi ilk gebeliğimde yaşadım ilk tehlikeli dedi özeldeki doktor kürtaj oldum bende çok şükür bi sıkıntı olmadı tam bir yıl önceydi şuan şükürler olsun yine hamileyim 6 haftalık
Sevensevilen babygst beklemenin zor olduğunu biliyorum. Ama sanırım nasip işi bu. 2,5 sene sonra tüp bebeğe başlayacağımız ay hamile kaldım. Mucizeydi . Umarım kendi mucizeni kısa sürede yaşarsın
Zeyneb12 babygst hep derlerdi vakti saati vardır diye ne zaman vakti saati diye üzülürdüm. Öncelikle hiç isyana girmeyin dua edin. Neden olmuyor onun bi araştırmasına bakın mesela benim kilo ve tsh probleminden ve diğer hormon değerlerinden dolayı olmuyordu. Onları düzeltince olur Allah’ın izniyle
babygst Zeyneb12 hafif düzeyde pcos um canım adetlerim düzenli ve zayıfım duyunca çok şaşırmıştım Yumurta tembelliği var hafif dedi Yarın da eşimin sperm testi olacak nasipse Adet olunca sonrasına benm hsg çekilecek bakalım
Melikeex babygst daha dun benım arkadasım hamile oldugunu ogrendı onlarda 1.5 senedir denıyolardı ılac tedavisi falan gormedı bol dua ve sabır sayesinde oldu Rabbım evlat sahibi olmak isteyen hıc bı annenin kucagını bos bırakmasın ınsallah 🙏
babygst Melikeex maşallah hem de ilaçsız canım valla çok umut doldum bu mesajına Allah razı olsun bize de yaşatsın bu Sevinci hayırlısıyla 🤲🏻🌸
Cerensultan babygst ysaadiginiz sürece umutaa umitte vardır nefes alıyorsunuz beklemeniz lazım imtihandasiniz lakin en güzel vakitte kucahiniz dolması dilegiyle
miraninannesii babygst canım ben okadar çok kullandimki görmediğim tedavi kalmadı iki kere tüp bebek bile denedim olmadı en son kafamdan çıkardığım ay 4 senenin üstüne kendiliğinden kaldım Rabbim kimseyi aratmasın inşallah bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲
babygst miraninannesii Maşallah canım Rabbim sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşallah benim de hayırlsıyla olur bi Bebişim ☺️🌸
Aslan123 babygst ben uzun süre olmayan çok insan gördüm rabbim en güzel şekilde lutfedicektir bekletiyordur seni sınamak için şükür ve dua et hep inşallah hepimize hayırlısıyla nasip eder