Merve1504 benimde öyleydi ama şöyle düşünüyorum artık hastahanedeyim birşey olsa bile en kısa sürede müdahale edebilirler. böyle düşününce rahatlıyor insan. bebeği görünce zaten herşeyi unutucaksınız ağrınızı bile ben niye korktum diyeceksiniz gerçekten öyle oluyor. şimdi söylüyorum belki ikna edici gelmiyordur bu da belirsizlikten dolayı çünkü görmediğiniz için o ortamı kaygılanıyorsunuz. gerçekten korkulacak bişey yok. öyle ya da böyle o bebek çıkıcak en güzel günümüzü panikleyerek korkarak mahvetmeyelim. olumlu düşünelim. 🤍