elifinilki27 Bssrrr Bende de var hala geçmedi lacofen krem kullanıyorum doğum yaptım 15 gün sonra çatlağım oldu 1 ay 5 gün oldu hala devam ediyor bugün kontrole diye gittim doktor muayene bile etmedi dışkı yumuşatıcı aldım inşallah kabız olmam çok korkuyorum
eslemsi Bssrrr hemoroid ameliyati oldum bende 1 2 ay sonrada kazayla hamile kaldim iyikide ertelemeden olmusum
Tazeanne0134 Bssrrr acıyor ve ellediğim zaman elime nohut büyüklüğü kadar bişe geliyor elime ve acayip acıyor
Bssrrr Kuzey1 çok araştırdıgim prof bir doktordu ya bilemiyorum ve ameliyat yerinde o kas da belli oluyor yani değişik bir his
Tunahan_rumeysa16 Ya benimde afedersiniz büyük abdestimi yapınca kanıyor kabız olduğumda diğer zamanlar birşey olmuyor. Kontrole doktora gittiğimde soylesem muayne edermi kadın doğum doktoru yani