Kardelenelisa Kızlar gebelik şüphem var 2 gündür dış ağrısı çekiyorum bi kabine gittim serimun içine Antiboytik kati 3 tane regilma 8 gun var hiç hamileliğini bilmeden Antiboytik kullananan oldumu herhangi bi sorunla karşılaştınızmı??
mrvsrcn Kardelenelisa insallah sorun çıkmaz ama kan testi verin bi varsa başka ilaç kullanmaya devam etmezsiniz
caganin_annesi Kardelenelisa ben aferin sinüs kullanmıştım, hamileler için önerilmeyen bir hap. Birde kortizon iğnesi oldum ama şu anlık bir sıkıntı yok 37 haftalık hamileyim.
BMelek Kardelenelisa hamilelikte gerektiginde antibiyotik kullaniliyor zaten c grubu haric birde 7 haftaya kadar kullanilan ilac bebege gecmiyor merak etmeyin birsey olmaz
Sermincev Kardelenelisa yanlış hatırlamıyorsam 7-8 hafta bebeğin kan dolaşımı olmadığı iÇin bişey olmaz bence çünkü bende hamile olduğumu bilmeden regl olmak için kan sulandırıcı falan içmiştim o daha tehlikeli🙈
Dilaraaslan Pek sıkıntı olacağını sanmam bazı doktorlar gititğimizde enfeksiyon grip gibi şeyler için verirlerdi ilacın adı ne
Esmay Kardelenelisa ya benimde bat 7 nisan 2 gündür basim gozum okdar agridi ki dayanamadım yarm ağrı kesici ictim insAllah bisey olmaz