Merhabalarr ✋🤗 25 haftalık hamileyim ama riskli gebelik benimki erken doğum riskim vardi iki kayıp sonrası serklaj oldum şu an elhamdülillah bir sorun yok herşey yolunda ilerliyor ama alışveriş yapmaya korkuyorum sizce hafiften başlamalı mıyım hastane çıkışı zıbın eldiven 😅🤗 düşüncesi bile güzel geliyor alışverişe çıkmak beni heyecanlandırıyor bebeğim için ama erken davranıp üzülmek de istemiyorum sizce ne yapmalıyım