Esrayzk Hanımlar merhaba 32+0 hamileyim bi kaç gündür halsizlik sanki çok iş yaparsında yorgunluk olur ya aynı o şekil de bir yorgunluk , ayrıca 1 haftadır da sol kalçam fena resmen ayağımın üzerine basınca delicesine bir ağrı var bunu yaşayan var mı 😔
Pirayeee Esrayzk kalça ağrısı bende de var malesef. Özellikle gece yatınca bütün bacağım sızlıyor resmen. Magnezyum kullanıyorm 3 gündür ama faydasını görmedm henüz bakalm
Selim_Alparslan Bende 11+2 haftalığım canım benimde sol kalçam çok ağrıyor basarken yatarken yürürken doktorum magnezyum tableti verdi 2 gündür içiyorum ama yinede ağrıyor
Esrayzk Selim_Alparslan bana da magnezyum verdi yok gecmiyo sanki yürürken bıçak sapliyolar kalcamao derece yarın doktora gidicem tekrar sorayim olmassa bu kadar şiddetli değildi fazlalasmaya başladı canim
Bhrbhr Benim 12 haftalıkken kalça ağrım çok oldu doktor d vitamini hap verdi 16.haftamdayım olmuyor artık olsada hemen geri geçiyor onceden geçmezdi
Esrayzk Bhrbhr olmasında canım agliycak duruma geliyorum artık Bende acaba bebeğin agirligimi arttikca oluyo ki bilemedik😔
Yasemnmurat Benimde öyle sol tarafım da kalçam da kuyruk kısmımda dayanılmaz bir ağrı var 😢 Magnezyumumu aksattım kaç gündür içmedim o yüzden de olabilir mi! 😢 Sol ayağıma basamıyorum o derece ağlatıyor resmen
Esrayzk Yasemnmurat aynı durum canım 32+0 imkanı yok ayağıma basamıyorum korkuyorum da kırık falan miki diye
Yesimalmila bende de var aynisi 31 haftadayım yururken problem olmuyor ama oturup kalkarken fena inletiyor resmen. bacagimi açamıyorum sanki güç kaybı var gibi daha doktor randevumu de 2 hafta var 😡
Esrayzk Yesimalmila ben yarın sabah gidicem doktora dayanamıyorum artık canım ya bebek agirlastikca mi ki oluyo bilemedim
Esrayzk Pirayeee bende magnezyum kullanıyorum ama banamisin demiyo sabah yataktan kalkınca hic basamıyorum üzerine ayağımın diyorlardı da abartıyorlar diyodum doğruymuş
Yesimalmila Esrayzk cok geçmiş olsun benim öyle dayinilmayacak gibi değil ama cok zorluyor. doktordan sonra bizi de bilgilendir burdan
Zeyneprukiye 33 haftalık gebeyim. Özellikle yatarken sol kalçamda çok Ağrı oluyor 🤦🏽♀️ Sanki iğne yapılmış gibi
Esrayzk Yasemnmurat az kaldı birazcık daha sabır edicez inanırmısin merdiven çıkamıyorum çok fena bi durum sabah doktora gidicem bakalım ne dicek bu duruma