Mirac-01 Merhaba ,Ben doktor gitmiştim ,Doktor ultrason da baktında 6haftalik demişti bir daha gittimde ise 5haftaliga düşmüş dedi .Gebelkte gerileme olur mu .Bu durumu yaşayan anne adayı gebe var mı ?
Cilembalci Mirac-01 hiç korkma benimde düzenli gittigim doktora gore 13+3 tüm devlete gittim 5 gun once 12+5 dedi bana sebebini sordum yanlis bakmis olabilir burda boyle dedi ama bebekte hicbir sıkinti yok sukur yarinda 2li test icin gidicem
TazeAnne06 Mirac-01 yani ilerleyen zamanlarda bebekte bazen görülebiliyor ama bu zamanlarda görülmesi neye yorumlanıyor bilemedim peki doktorunuz nasıl yorumladı
Balbel Mirac-01 evet o durumu yaşadım en başından beri gelişmedi kalbi de düzgün atmadı bir hafta sonra da durdu.. embriyonun genetik sorunlu olduğunu gösteriyor gelişmemesi
Mirac-01 Balbel ama ben hiç duyamadım kalp atışıni .Eğer ki kalp atışını duyupda bir hafta sonra gittimde dursa anlarim zaten bir sorun oluyor ama benimki daha çok küçük belki yeni yeni olusuyor da olabilir.Cunku benim adet gecikmesi de oluyor belki geç döllenme falan da olmuş olabilir .Hakkımda hayırlısı olsun tabi
Balbel Mirac-01 inşallah sağ Salim büyür gelişir ancak her ihtimale hazırlıklı da olmak lazım sonra çok yıkılıyor insan kendini hazırlayınca
Mirac-01 Balbel inşallah ama ben zaten yeni öğrendim 24 ünde 6 haftalık dendi .ilk başka doktora gittik oda 6 haftalık dedi .ama gelişmiyor gibi dedi .sanki iki hafta sonra gitmişim gibi davranıyorlar
Mirac-01 Cilembalci bu mesajlar bana moral oluyor teşekkür ederim .İnşallah bı sıkıntı yoktur Allah’ın izniyle