Babyhappyy ilk olarak sakiiinn ol canım.. Allah'ın izniyle birşey olmaz inşallah sen duanı tam tut nasibinde varsa birşey olmaz .. benim düşük tehlikem kahverengi lekelenmeyle başladı ve hastaneye gittik düşük iğnesi yapıldı ve progestana başlanıldı 4 ay boyle devam etti kese etrafında kanama var dedi nokta nokta kanamalar başladı ve bebeğimi 5.ayımda suyum geldi ve kaybettim.. ama sen dikkat et ayaklarını dik ve yat bebeğini allahım sana bagislasin inşallah