Merhaba 12+5 gunluk olarak ptesi günü devlet hastanesinde yaptırdım önce ultrasonda ölçümler yapıldı ultrason normal denildi sonra 1 tüp kan verdim 10 gün sonra sonuç çıkar dediler bugün e nabizda baktım değerler normal gözüküyor bence yaptırın ben de kararsızdım ama diger türlü de merak ediyor insan
Allah herkesin bebislerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏