Baliminannesii 11 haftalık gebeyim ve karnım bırden sanki birşeyler batıyor benım gibi olan varmı kızlar normalmi bebek büyüdükçe oluyormu öyle
yagmurrrra Baliminannesii bende öyle olmuyorda ama karnım çıktı bide gögüsmün altından iltibaren şişmiş anlamadım gazmı bebekmi normalde zayıfım 56 kiloyla hamile kaldım sizinde çıktımı?
Baliminannesii yagmurrrra karnım çıktı canım benımde ama göğüs altımda bir şişlik yok ama zayıflıktanda kaynaklanabilir canım sana öyle gelıyo olabılır yanı zayıfsın ya
yagmurrrra Baliminannesii valla ne biliyim şişlikmi gazmı bebekmi anlamadım annem eşim herkes farketti bugün dar giyince gözüküyor ama bilmeyen birisi yine anlamaz tabi🤷🏻♀️