Tuckiii-22 Nazan13-turan Bizde bugün 41.haftayı doldurmaya başladık çarşambaya kadar vakit verdi doktor gelmezse suni sancıyla başlatcak..
Aynur47 Tuckiii-22 bende bu gece 40+4 oluyorum suni sanci.acaba nasil ;( ilk gebeliim gelmek bilmior bebek
Tuckiii-22 Aynur47 Bazıları dayanılmayacak gibi değil diyorlar bazıları çok kötüydü dayanamadım diyorlar sanırım biraz acı eşiği ve bünye ile alakalı bir durum, beni nasıl etkiler hiç bilmiyorum
babypoemnur Aynur47 dayanılmaz bişey değil asla ben doğurduysam herkes doğurur diyorum 22 günlük anneyim 🥰